verantwortlich: Mika Früh

An alle Spielkinder, Teamplayer, Handballsüchtige, Wiedereinsteiger und Neuankömmlinge der Uni Bonn: ihr seid herzlich willkommen beim Handballspielkurs, jeden Montag in RÖSP 1-3 ! Handballvorkenntnisse sind von Vorteil, allerdings nicht zwingend notwendig!

Bitte meldet euch online an. Aufgrund der zum Teil hohen Anmeldezahlen gilt: das rechtzeitige Erscheinen (30 Minuten vor Kursbeginn) sichert einen Platz auf der Spielliste (23 Plätze), die vor jedem Training ausliegt!

To all play children, team players, handball addicts, re-starters and newcomers to the University of Bonn: you are most welcome to join the handball play course, every Monday in RÖSP 1-3 ! Previous knowledge of handball is an advantage, but not absolutely necessary!

Please register online. Due to the sometimes high number of registrations, please note: showing up on time (30 minutes before the start of the course) ensures a place on the game list (23 places), which is available before each training session!

121401SpielkursMo20:00-21:30RÖSP 1-308.04.-15.07.Constantin Ullrich, Alexander Christopher Peters, Jana Schmidtentgeltfreiab 08.04., 07:00